Vem har gjort egan pannband?

Sv: Vem har gjort egan pannband?

Ska fixa det.. hade inte me kameran till stallet idag..
men kan säga att han blev urtjusig i det mörka settet..
det ljusa har jag faktiskt inte testat än..
men ska göra det så fort jag kommer ihåg..
Och ska då givetvis ta bild på det på hästen..

hmm jag vet inte hur jag ska förklara men har kollat på en bild och sen bara testat mig fram.. krävs tålamod..

det med 3 färger är vanligt hajtandsmönster på, finns flera beskrivningar på det i det här forumet..

Guuuud, hva snygt!! :idea::love:Du är duktig!! Kan du inte lære meg teknikken? Snälla?:o:bow:

Pannbandet med bredde på, var snyggast, tycker jag!

Måste jag också prova att göra:) får se om jag uppnår samma resultat bara:smirk::bump:

okej... men man kanske kan improvisera och komma på egna mönster som funkar :idea: :D

jag tänkte nämligen fixa till både pannband och en nosgrimma (har hittat billiga att köpa på internet :D) i oliv/mossgrönt, beige och guld så att det matchar det här schabraket ;) (finns ju bättre bild på h**ks hemsida :p)

11529250.jpg

en Santa Cruz Celine hoppsadel :).. men tyvärr så passade den inte min häst (trots att sadelutprovaren sa det :mad:), så jag har den inte kvar..

Citygross/Eko? >_> såg nått flr 37kr där tror jag..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
23
· Visningar
950
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
740
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
2
Svar
26
· Visningar
1 061
Senast: NilHe
·
Katthälsa Jag skaffade en kattunge som visade symptom på kattsnuva kort tid efter hemkomst trots vet besiktad ua hos veterinär samma dag. Fick...
Svar
1
· Visningar
341
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka