vem har bytt ut min hund??

Emmahpemma

Trådstartare
någon måste ha bytt ut Hailee mot någon annan precis likadan vovve!
var nyss ute och gick med henne, och vi mötte 3 (TRE!!) hundar i rad utan att hon sa ett knyst! hon drog inte, hon gjorde ingenting! hon bara höll ögonkontakt med mej och traskade vidare! :bump: :bump: :banana: :bump:
det var alltså inte tre hundar på en gång, utan först en hund, efter 3 min en hund till, och sen efter 5min en tredje hund (som dessutom levde rövare!)

åååååå min lilla vovva! :love: kan poletten äntligen ha trillat ner!! :banana: :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: TeamLundVer
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 391
Övr. Hund runt den 4de januari kommer tjejen som räddade min hund hit till borlänge från göteborg,och äntligen ska vi träffas!! :banana: :bump...
Svar
12
· Visningar
1 190
Senast: Iso
·
Övr. Hund Det känns som om jag vunnit absolut högsta vinsten på lotto! Äntligen verkar jag ha kommit på något sätt att möta andra hundar och...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Tvättstugedrama
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur