Vem e detta?????

Sv: Vem e detta?????

Det är rätt fantastiskt. Jag har bara träffat honom som hastigast, skulle inte låna honom min penna ens. Banken ger honom ett lån på 55 miljoner.

Det har jag gjort redan :D
Jag menade på vilket sätt han blåste dig?
Vi har ju funderat på att titta på tomt på Julmyra, men haft våra funderingar på varför det går så trögt med försäljningen...:angel:

Aha, jo jag skulle köpa en bostadsrätt på Julmyra , men ångrade mig och skulle sälja den vidare redan innan bygget var igång...av olika anledningar så drog försäljningen ut på tiden pga "strul" med föreningen och därmed blev jag blåst på handpenningen..detta var typ 2-3 år sedan.

På det viset... låter trist. Ja, nu är det ju nya aktörer,men frågan är väl hur det går. Tanken var ju bra med en sådan anläggning, framförallt körvägar och travbanan lockar....
Vi har letat efter en bra gård i flera år nu, och det går trögt...:cry: Men det känns lite med Julmyra som med försäljningen av andelslägenheter utomlands, att man bör passa sig, kan bli dyrt och svårtsålt om man ångrar sig.:mad:

Jag varnade dig.
Alla gav sig på mig och kallade mig avundsjuk och bitter.
Men ibland så är det bra ekonomi att akta sig för sådana personer.
I dag så är jag glad att jag har ryggen fri mot dig.
Jag gav dig i alla fall en möjlighet att låta bli.
Om jag hade varit tyst så hade jag haft dåligt samvete i dag.
Nu så har jag inte det.

Glöm inte bort vem som är skurken i det hela här nu. Och han sitter ju tydligen bakom lås och bom:angel:

Jag klarar mig ändå, men skurkar ska sitta bakom lås o bom och det gör inte jag....och du behöver inte alls känna att du har nån form av ansvar över mina handlingar...dom tar jag ansvar för själv...that's me ...:)

...synd om dom som bor kvar :( ...eftersom föreningen gick i konkurs ...obs långt efter jag bestämt mig att inte bo där...dock fick jag ju inte mina pengar tillbaka men jag lever ju än...:p

fast den drivs av nån annan nu ju. men det är synd, kunde ju ha blivit så bra. Hade jag haft råd hade jag nog flyttat dit.
Har träffat personen nån gång, men varnades av min hovis där;)

Jag har ett litet besvärligt samvete.
Det blir ilsket om jag inte "matar" det på rätt sätt och då så mår jag dåligt.
Så det är bäst för mig att fortsätta att "mata" det.

Därav mitt behov av att ha ryggen fri.

Vet flera som blivit blåsta.. Lockande var det att hoppa på tåget... Men som det sägs: "Det som låter för bra för att vara sant är oftast det"

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
156
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fattar du galoppen? Det gör i alla fall e-handlaren Get the gallop, som säljer varor inom kategorierna häst, husdjur och inredning. Det...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Min hund blir inte av med e-coli. En gammal dam. Njurprover visar inga förhöjda värden. Vad gör att hon inte blir av med det...
2
Svar
28
· Visningar
2 398
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar