L
Laahra
Vem tror ni bli vår nästa avelsstjärna.Vem tar över tronen efter tex cardento, Robin Z, cortez, mm.Blir det nån som själv presterat högt?Någon import från utlandet eller nån svensk uppfödning?Dressyr som hopp....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem tror ni bli vår nästa avelsstjärna.Vem tar över tronen efter tex cardento, Robin Z, cortez, mm.Blir det nån som själv presterat högt?Någon import från utlandet eller nån svensk uppfödning?Dressyr som hopp....
Bland de lite äldre så gissar jag att Bocelli kommer att få höjd värdebokstav så fort det går.
/U
Bocelli tror jag också mycket på, han har ju fått skyhöga Blup.
Gick in och tittade på dem precis och blev lite paff och besviken över att han bara har 80 på extremiteterna - det bådar ju inte lika gott...
Jag tror som Poff på på Emmerton och Niveau. Skulle också vilja lägga till Hip Hop.Jag satsar mina kort på far & son, Emmerton & Niveau och Don Romantic & Damino.
Flashdancer IM hoppas jag också på! (kan det bero på att jag väntar på ett föl efter honom???)
Dock tror jag att han kommer att behöva mogna lite innan vi får se på allvar vad det kan bli av honom.
Jag kommer inte på någon hingst med värdebokstaven Elite som inte själv har tävlat svår klass resp. gren.
Det finns nog rätt många av de äldre hingstarna, Kaliber är den jag kommer på lite snabbt.
Nä, att komma dragandes med en äldre hingst var inte helt rättvist, jag förstår precis vad du menar och du kan säkert ha rätt.
Men en hingst som t ex Camaro M tror jag skulle kunna bli Elitpremierad, men han tävlas ju inte alls - ett undantag dock.
Att stoägarna väljer honom borde väl bero på hans avkommor! 150 p i hoppindex och 74% diplom + klass 1-avkommor på treårstest är ju inte fy skam. Det finns fler som själva inte har höjdarpoäng från bruksprov men som ändå lämnat bra, se på Quite-Easy.Vet egentligen inte vad som lockar så som många stoägare heller han fick inte precis det bästa omdömet vid premieringen.