VDL Cardento

Widerberg

Trådstartare
Vad står 'VDL' för i hans namn? Är det når stuterinamn?
Jag vet att jag hört det men kommer inte på det..

Kan ju också läggas till om hästarna sponsras. Electro till exempel hette Flyinge Electro 778 när han tävlade fast han var inte var född där. Men med Cardento är det som förre skrev. :)

Han hette Flyinge Electro för att han ägdes av Flyinge, precis som Björsells Briar. H&M Butterfly Flip heter ju dock det endast som sponsornamn, det kan alltså vara lite olika.

Hmm, trodde det var Hans-Yngve som ägde Briar och att Björsells var sponsor...
Men det sker ju ting "blixtfort" i hästvärlden!
mvh

Nej, vad dum jag är! :o Det är klart att det är så. Får jag skylla på att jag är väldigt förkyld? ;)

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 943
Senast: mamman
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur