växter till chinchilla

Youweremyangel

Trådstartare
hej är det någon som vet några växter som inte är giftiga för en chinchilla? som man skulle kunna ha i en bur. Ska bygga en naturbaserad bur.

Sv: växter till chinchilla

Chillor kommer väl från typ Anderna eller något i Chile eller likn... Är väl bara att kolla vilka plantor som växer där, och vilka som är giftiga x) Men chillor överlag ska väl inte ha så mkt färskmat egentligen men klätter och hopp möjligheter är väl iaf högst uppskattat.

Sv: växter till chinchilla

Chillor kommer väl från typ Anderna eller något i Chile eller likn... Är väl bara att kolla vilka plantor som växer där, och vilka som är giftiga x) Men chillor överlag ska väl inte ha så mkt färskmat egentligen men klätter och hopp möjligheter är väl iaf högst uppskattat.

Ja dom gör ju de, har kollat lite vad som växer där men hittar bara massa kaktus liknande växter, tycker inte det verkar så bra att ha de i buren:P
Men tack för ditt svar =D

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
557
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 447
Senast: hastflicka
·
Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: screen
·
Trädgård & Växter Någon som vet vilken växt detta är? Den har börjat växa i en oöppnad jordpåse som min syster köpt. Ingen av oss är särskilt bra på...
2
Svar
21
· Visningar
1 160
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar