Växamadrass?

Poppinella

Trådstartare
Vi har fått en gammal fin växasäng som vi letar madrass till. I och med att den är gammal har den andra mått än de madrasser som jag hittar. Det får bara plats en madrass som är 57cm bred och jag hittar inte det.
Har ni några tips på vart man kan hitta det eller nåt annat smart tips på hur man kan göra?

Tack tack!

Sv: Växamadrass?

Jag skulle köpa en skummadrass bara och klippa till i rätt storlek. På längden kan man ju spara biten man klipper av och lägga i sen när man drar ut sängen. Sedan kanske jag skulle ha ett tunt madrasskydd ovanpå för att skydda och göra lite mer mjukt, det kanske skulle funka att vika till rätt storlek.

Sv: Växamadrass?

Madrass är jättelätt att skära i. Skär till en madrass som passar och sen mindre bitar som passar när sängen är utdragen till hälften och sen när den är utdragen helt. Sy ett fodral av ett gammalt lakan :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 132
Senast: gammalek
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
800
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 031
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar