rock_89

Trådstartare
Jag har aldrig använt vax förut, och nu vill ja vaxa fjunen ovanför läppen. Jag inbillar mig att de blivit lite fler de senaste året :nailbiting: och jag noppar lite då och då... Men så drygt, finns det nått vax så man kan få bort skiten fort? Har ni nått tips, jag beställer gärna men vart?

Sv: Vaxa

Jag använder sånt där Brazilian vax man hittar på Kicks! ;) Bara att värma i micron och sen smack, alla valrossfjun är borta! ;)

Så här blev jag efter användning av weet face wax. Rekommenderas troligen ej för folk med känslig hy ;-)

7b47316edb2411e28f8322000a9f18ae_6.jpg

AJ! Jag använder också Weet för ansikte och blev mer irriterad när jag använde dom medföljande wipes:en.
Jag tar nu mer bort rester med antingen barnolja eller vanlig olivolja.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
519
Senast: Jahopp
·
Kropp & Själ Tog några klunkar dricka tidigare, varav en blev stor och gick ner på tvären så att säga. Gjorde jätteont som det brukar. Men det...
Svar
5
· Visningar
459
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 164
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
598
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31