rock_89

Trådstartare
Jag har aldrig använt vax förut, och nu vill ja vaxa fjunen ovanför läppen. Jag inbillar mig att de blivit lite fler de senaste året :nailbiting: och jag noppar lite då och då... Men så drygt, finns det nått vax så man kan få bort skiten fort? Har ni nått tips, jag beställer gärna men vart?
 
Sv: Vaxa

Jag använder sånt där Brazilian vax man hittar på Kicks! ;) Bara att värma i micron och sen smack, alla valrossfjun är borta! ;)
 
Sv: Vaxa

Så här blev jag efter användning av weet face wax. Rekommenderas troligen ej för folk med känslig hy ;-)

7b47316edb2411e28f8322000a9f18ae_6.jpg
 
Sv: Vaxa

AJ! Jag använder också Weet för ansikte och blev mer irriterad när jag använde dom medföljande wipes:en.
Jag tar nu mer bort rester med antingen barnolja eller vanlig olivolja.
 

Liknande trådar

Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 548
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 997
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 040
Senast: Sassy
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 424
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp