Växa, växer, vuxit?

A

asiesperfecto

Ni som har fyråaringar, har era slutat växa? Min är för nuvarande omkring 170 cm. Börjar fundera på hur stor han kommer att bli egentligen, men förhoppningsvis har han vuxit klart snart.

Sv: Växa, växer, vuxit?

Min 6åring växer fortfarande medans min förra häst i princip var färdigväxt som 4åring. Så det varierar väldigt.

Sv: Växa, växer, vuxit?

Om man visste att han skulle bli stor ( genom att titta på ledgångar m.m. och se hur mycket han växte nöär han var hingst) så kan man "spara" honom som hingst för att få växten att stänna på höjden så han blir lite mer mastodont om du förstår vad jag menar:p
Men han blir nog ganska stor kan ja tänka mig:p

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: skogaliten
·
Hästvård Har en häst med inkar, som behandlats 4 gånger med cellgifter och elektroterapi på Strömsholm, varje gång har en del av inken trillat...
Svar
3
· Visningar
563
Senast: Valle
·
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Amk
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
302
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka