Vattenkoppar till kallstall

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare simplythetruth
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 161
S

simplythetruth

Vad rekommenderar ni för typ av vattenkoppar till ett kallstall? Länka gärna och ge pris-info.

Eller andra alternativ på vatten? Jag har alltid haft hink, men är inne på att ha vattenkoppar istället.

Sv: Vattenkoppar till kallstall

El uppvärmda. Det kan bli väldigt mycket trassel om de fryser sönder annars.

Vi har eluppvärmda och de är GULD värda! Jag ger min häst (stordrickande kille) en hink vatten när han kommer in och då dricker han oftast en del tillsammans med höet han får då. Men det är jätteskönt att veta att han har tillgång till vatten hela natten - och att vattnet aldrig fryser för honom genom att det finns eluppvärmd kopp i boxen!

Vad har ni för märke på era eluppvärmda?

Liknande trådar

Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 149
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 962
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 949
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka