Vattenkoppar till kallstall

S

simplythetruth

Vad rekommenderar ni för typ av vattenkoppar till ett kallstall? Länka gärna och ge pris-info.

Eller andra alternativ på vatten? Jag har alltid haft hink, men är inne på att ha vattenkoppar istället.

Sv: Vattenkoppar till kallstall

El uppvärmda. Det kan bli väldigt mycket trassel om de fryser sönder annars.

Vi har eluppvärmda och de är GULD värda! Jag ger min häst (stordrickande kille) en hink vatten när han kommer in och då dricker han oftast en del tillsammans med höet han får då. Men det är jätteskönt att veta att han har tillgång till vatten hela natten - och att vattnet aldrig fryser för honom genom att det finns eluppvärmd kopp i boxen!

Vad har ni för märke på era eluppvärmda?

Liknande trådar

Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 100
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 402
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 041
Senast: Lavinia
·
Fritid Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men...
2
Svar
26
· Visningar
1 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka