Vattenfontän

Sv: Vattenfontän

Jag har en sån här:
fresh-flow-pet-fountain%5B1%5D.jpg


Katten gillar att dricka ur den och den låter knappt någonting. Visst är det lite meckigt att ta isär och rengöra den men jag tycker inte att det är något större problem om jag ser hur mycket min kisse gillar att dricka ur den.

OBS!! köper man denna så lönar det sig att vara medveten om att de har haft problem med en underleverantör av deras pump. Om den låter så är de bara att begära en ny. tog tre stycken felaktiga pumpar innan vi fick en tyst. Dock är producenten medveten om problemet och är otroligt bra att ha att göra med!

Vi hade även problem med att den började läcka, men fick byta den direkt! trots att vi då redan haft den i 2 år. helt strålande! klart rekomenderad
 
Sv: Vattenfontän

Bara en snabb fråga - ni som handar dessa - gör ni det i sverige eller över nätet? Har tittat runt lite men det verkar rätt svårt att hitta i sverige.

Har funderingar på en Petmate FreshFlow deluxe eller liknande till mitt gäng här hemma
 
Sv: Vattenfontän

Bara en snabb fråga - ni som handar dessa - gör ni det i sverige eller över nätet? Har tittat runt lite men det verkar rätt svårt att hitta i sverige.

Har funderingar på en Petmate FreshFlow deluxe eller liknande till mitt gäng här hemma

Större djuraffärer (iaf i de större städerna) brukar ha rätt bra utbud över fontäner.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
790
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
557
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 103
Senast: Shilton
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
440
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp