Vätskedrivande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vätskedrivande

fick tips förra gången när jag var höggravid på sommaren i värmebölja och jättesvullen att äta blodgrapefrukt... och tycker mig minnas att jag fick springa extra mycket på toa i alla fall...

fotmassage är skönt... tvinga den hemska karln som orsakat dina svullna fötter att massera ;)

Sv: Vätskedrivande

Hej sablis! Nu har jag blivit hitkastad från senior för man fick tydligen inte fråga om din fölning där (kanske borde testat på avel?) ;)

HUR GÅR DET?? :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 201
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 676
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 472
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka