Våtomslag!

Kicki_83

Trådstartare
Jag använder våtomslag på min häst nu.
Har haft en tunn pressening på men nu börjar den ta slut. Man kan ju sätta på plastpåsar det vet ja men ja skulle vilja ha något tåligare. Han ska ha det ungfär 5 dagar sen vila några och sen sätta på igen. Så det ska helst hålla i 4-5 dagar utan att bli allt för trasigt.

Har ni nå förslag på vad man kan sätta på som håller fukten? Som även e lite slittåligt?

Sv: Våtomslag!

Finns det någon Atg-klinik i närheten dom säljer tygskor som tål väta och slitage typ 50:-

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 403
Senast: Stergo
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 324
Senast: Gunnar
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 147
Senast: Habina
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 782
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka