Västmanländska distansryttare!

Sv: Västmanländska distansryttare!

*kl*
Här finns en Rönningeryttare till på gränsen till Västmanland.
Iår har jag inte haft tid pga hopptävlingar men jag hoppas på att återkomma nästa år igen.
/Cetzy

Jamen! Där ser men! Det verkar vara däråt, åt Rönningehållet många gömmer sig! Men det spelar ju ingen roll vilken klubbtillhörighet man har, meningen är ju att vi alla DISTANSARE ska dra nytta av SvRF och få fram våran gren!

Jag finns oxå ! ;D

Jag kommer från Köping och har tidigare tävlat distans på mina araber, när dom sedan såldes så blev det inte så mkt tävlande på mitt halvblod som jag hade och jag lade av med ridandet ett tag. Nu har jag kommit igång igen och rider några varmblod som jag ska försöka starta till sommaren. Därför vore det jätteroligt om man kunde försöka få fram någon träningsritt tillsammans :)

Oj vad kul med en till! Jag tycker absolut att vi måste få till en träningsritt tillsammans någon dag! Det ploppar upp fler och fler! Jättekul!

Ja absolut, jag vet jättefina vägar uppe i karmansbo som man kan rida oxå. Vi hade hästarna på sommarbete där en sommar och hittade hur fina vägar som helst, Själva så red vi 5 mils-slingor men det fanns upp till 8 vad jag vill minnas och lägger man ihop dom så kan dom komma att bli upp till 12 nästan, så vägar finns det allt :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka