Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Här finns en Rönningeryttare till på gränsen till Västmanland.
Iår har jag inte haft tid pga hopptävlingar men jag hoppas på att återkomma nästa år igen.
/Cetzy
Jamen! Där ser men! Det verkar vara däråt, åt Rönningehållet många gömmer sig! Men det spelar ju ingen roll vilken klubbtillhörighet man har, meningen är ju att vi alla DISTANSARE ska dra nytta av SvRF och få fram våran gren!
Jag kommer från Köping och har tidigare tävlat distans på mina araber, när dom sedan såldes så blev det inte så mkt tävlande på mitt halvblod som jag hade och jag lade av med ridandet ett tag. Nu har jag kommit igång igen och rider några varmblod som jag ska försöka starta till sommaren. Därför vore det jätteroligt om man kunde försöka få fram någon träningsritt tillsammans
Ja absolut, jag vet jättefina vägar uppe i karmansbo som man kan rida oxå. Vi hade hästarna på sommarbete där en sommar och hittade hur fina vägar som helst, Själva så red vi 5 mils-slingor men det fanns upp till 8 vad jag vill minnas och lägger man ihop dom så kan dom komma att bli upp till 12 nästan, så vägar finns det allt
Hundavel & Ras Jag tror inte att jag någonsin gått en kurs med tydlig tävlingsinriktning, varken nu eller för ett antal år sedan. Det kan väl komma in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.