Västgötar på Jägers i helgen?

Conversation Piece

Trådstartare
Är det någon som kan upplysa mig om det är någon tränare från Västergötland som har hästar till start på Jägersro i helgen.

Jag försöker få hem en travhäst från Axevalla (Skara) till Jägers, men det är lögn att hitta en transport. Tänkte att det kanske går att hitta någon från galoppen som åker den vägen.

Försöka går ju... :D

Sv: Västgötar på Jägers i helgen?

Jag kollade starlistor och det verkade inte som det var någon tränare här ifrån. Hoppas att det löser sig!

Det verkar stendött. Jag har ringt 6 olika transportörer nu. De kan ta henne med först nästa helg, när det är V75 på Jägers.

När jag skrev samma, fast täby-Jägers, hette det annons och blev raderad...

Visst är Buke underbart? ;)

Hästen är kvar på Axevalla... Men på lördag är det V75 på Jägers, så då borde det gå att klämma in henne på någon av transporterna som är på väg dit.

Lycka till. Jag fann plats för min hos en av transportörerna. Ring runt och kolla!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka