Vasaloppet

Mirre

Trådstartare
Sitter ni bänkade idag?
Min bror och hans sambo åker så hoppas få en skymt av dem alla fall. Laddade ner appen för att kunna följa dem, men verkar bara gå att följa en person där? Händer ingenting när jag trycker på svägerskans namn, men min bror kunde jag följa utan problem
 
Dåligt väder här också, vräker ner snö.
Vi hinner se en stund idag alla fall, sedan kommer svärföräldrarna
 
Jag tittar. Sonen väckte mig lägligt nog en halvtimme innan starten.
Fy sjutton vilken stockning det var i starten, vid stigningen :nailbiting:.
 
Jag tittar! Kommer bli många mils tv-tittande idag eftersom det är herrarnas 5 mil också. Perfekt när snön vräker ner och vi hade barnkalas igår så barnet har fullt upp med alla nya leksaker.
 
Tittade aldrig innan jag träffade sambon. Han gör det till en högtid! Det ska vara speciell frukost, hembakat bröd och mycket att välja på, och så ska man äta bakelse. Sen ligger man i soffan precis hela dagen. Det är jag lite väl rastlös för, så det blir paus för hundpromenad och lite förodling.

(Sambon är bakis och har redan somnat :D)
 
Vi tittar! Vasaloppsstarten kombineras alltid med våfflor eller som i år scones i tv-soffan. Kommer dock inte följa hela sändningen, utan snart dags att ta på regnkläder för promenad med hund och barn. Men när vi är hemma står tv:n självklart på.
 
Sitter ni bänkade idag?
Min bror och hans sambo åker så hoppas få en skymt av dem alla fall. Laddade ner appen för att kunna följa dem, men verkar bara gå att följa en person där? Händer ingenting när jag trycker på svägerskans namn, men min bror kunde jag följa utan problem
Gå in på vasaloppet.se klicka på länken Resultat i listen till vänster. Fyll i namn och tryck på Favorit på den du vill följa.
Klart lättast tycker jag och gratis. Har sex stycken favoriter som ligger listade under varandra nu dör jag får mellantider och förväntade måltider.
 
Jag tittar. En tradition. När jag växte upp i Dalarna tittade vi på plats och i ungdommen var jag funktionär genom ridklubben. Vasaloppet har bjudit på många fina minnen även om jag inte åker längd alls. Numera bor jag i södra Sverige så jag får se på tvn istället.
 
Sitter ni bänkade idag?
Min bror och hans sambo åker så hoppas få en skymt av dem alla fall. Laddade ner appen för att kunna följa dem, men verkar bara gå att följa en person där? Händer ingenting när jag trycker på svägerskans namn, men min bror kunde jag följa utan problem
Såg starten hemma hos syrran, nu är vi på väg hem och tror vi hinner hem innan första går i mål. Kikar in på play emellanåt för att se hur läget är.
 
Gå in på vasaloppet.se klicka på länken Resultat i listen till vänster. Fyll i namn och tryck på Favorit på den du vill följa.
Klart lättast tycker jag och gratis. Har sex stycken favoriter som ligger listade under varandra nu dör jag får mellantider och förväntade måltider.
Tack :)

Är världens störningar på tv nu, antagligen på grund av vädret. Så vi får se hur mycket vi lyckas se
 
Tittade, väldigt nöjd över att jag åkte i måndags och inte igår :D

Eftersom en av de som åkt 50 lopp påstod att detta var det värsta han upplevt kan man väl konstatera att det var halvrisiga förhållanden :p
 
De kom till Evertsberg, sedan drog de snöret. Första gången min bror åkte så bra jobbat ändå

Okej! Vad tråkigt! Ja, jag hade bara en kvarts marginal till repet i Evertsberg! (Om de inte förlängde tiden).

Tittade, väldigt nöjd över att jag åkte i måndags och inte igår :D

Eftersom en av de som åkt 50 lopp påstod att detta var det värsta han upplevt kan man väl konstatera att det var halvrisiga förhållanden :p

Åh, hur gick det för dig?

Ja, jag hört att föret va sämre än på många år. Tror de va tur för mig att jag inte hade nåt att jämföra med :p.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Snubbelfot
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp