Vårväder i Skåne

P

Primadonnan

Vilket kanonväder vi har här, både igår och idag!
Så himla underbart o sitta på hästryggen o bara njuta!
Passus fick ett litet ryck av vårkänslor! Haha, den gamle räven... :)
Blev sugen på ut å ta en sväng med vagnen oxå! Det var ett tag sen, iaf för min del, håller ju till ridning större delen av vintern!

Någon mer än jag som bara fick akut fall av vårkänslor??
:)
Snart är det säsong med...wiii!
//P

Sv: Vårväder i Skåne

Ja det är helt underbart! Synd bara att det inte är ljust lite längre på kvällarna så även jag kan njuta av hästarna, men det kommer snart :)

Ja men ditt väder låter ju inte så pjåkigt heller! hade gärna haft snö, så man kan tolka! :)
Men här ligger snö aldrig längre en 1 dag typ..
Dock skulle de snöa jättemycket inatt, så jag ligger beredd med skidorna på (nästan...hehe)

Nej jag vet, det är lite synd...
hoppas verkligen de blir till snart, så man hinner med alla träningar, för som om de inte räcker med hästarna...
Tränar fotboll 3 ggr i veckan oxå, så den där lilla tiden man har över är snart så liten att den inte finns! hehe
Äta-plugga-träna-träna-sova....ja jo..de e ju ett liv det med :)

i ¨vårt stall har gräset börja växa å första vår blommorna börjat titt fram.. vi har haft 1 dag med snö på hela vintern. men väntar på snö kaos i maj =)

oj vilken vårrusch!
trodde snön skulle komma inatt men de vart bara ösregn:(
haha snö i maj, de hade vatt nåt!! vilket liv de hade blivit å kaos på vägarna!! hehe

Liknande trådar

Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 967
Hästhantering Vet att vissa här har följt alla (skräck)historier om min häst genom åren och, well, här kommer en till. Och ja, det är som vanligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 985
Senast: Cornelius
·
D
Träning Hej!! vi har just köpt oss en liten shettis en kanonkille på 13 år som är inkörd och inriden. När vi var o tittade på honom testade...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: arabia
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka