Varmblod90
Trådstartare
Vet inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråden, så om den ligger fel så få en moderator gärna flytta den dit där den hör hemma.
Det är så att jag har haft en ID-kontrollant hemma här till mitt föl. Men jag är lite osäker på vart jag ska regga honom osv.
Pratade med kontrollanten och denne sa att jag kunde ev regga honom som Svensk Ridponny.
Men enligt deras hemsida så är det ju för enbart ponny.
Mitt föl som är korsning vbl/fullblod lär ju garanterat bli högre än 148 i alla fall.
Så vart ska man skicka in papperna? För pass och registrering?
Försökt googla som en idiot men ändå inte lyckats få något svar mer än Svenska Hästavelsförbundet, men enligt en vän så kommer alla hästar dit, men vart han sen ska reggas är helt annat. Förstår inte riktigt vad hon menar...
Någon vänlig själ som vill lösa mitt dilema så jag kan skicka in papprerna?
Det är så att jag har haft en ID-kontrollant hemma här till mitt föl. Men jag är lite osäker på vart jag ska regga honom osv.
Pratade med kontrollanten och denne sa att jag kunde ev regga honom som Svensk Ridponny.
Men enligt deras hemsida så är det ju för enbart ponny.
Mitt föl som är korsning vbl/fullblod lär ju garanterat bli högre än 148 i alla fall.
Så vart ska man skicka in papperna? För pass och registrering?
Försökt googla som en idiot men ändå inte lyckats få något svar mer än Svenska Hästavelsförbundet, men enligt en vän så kommer alla hästar dit, men vart han sen ska reggas är helt annat. Förstår inte riktigt vad hon menar...
Någon vänlig själ som vill lösa mitt dilema så jag kan skicka in papprerna?