Vart man kan göra en hemsida...

B

Babelilla

Har självklart gjort olika hemsidor främst då på Ag dåman får typ en "hlet" egen sida och den är väldigt lyckad och fin aktiv m.m. men jag vill göra en hemsida om mig själv och hästarna.. ngn som kange mej tips vart jg kan göra en hemsida utan att betala?? Förutom: geocities och groups.
:crazy:
 
Angelfire.com har själv gjort många sidor här och det är lätt att göra dom och ladda upp filer/bilder osv
spray.se

bästa är väl att söka på google.se eller så och se hur många du kan hitta...
 
www.1asphost.com (det är siffran 'ett', inte bokstaven 'lilla ell')

du får 100 MB utrymme.
din sidas adress blir aa.1asphost.com/dittanvändarnamn (OBS!inget www).
De kräver dock att man gör en 'riktig' sida. Man får inte använda utrymmet som lagringsplats och man får inte heller bara ha en massa foton på sidan.

Som alla andra gratissidor så lägger de till reklam, dock är den så vitt jag har sett relativt diskret, ingen popup, ingenting i överkanten av fönstret, bara denna text (som är en länk) längst ner på sidan:

100 MB FREE Web Hosting
Build your own free web site!


Du behöver inte heller FTP för att ladda upp dina filer utan du loggar in på ditt konto och klickar på 'upload' och sedan kan du leta rätt på filen på din dator. Du kan också göra en zip-fil med alla filer du ska ha på hemsidan (inklusive kataloger) och ladda upp zip-filen som då packar upp sig själv och lägger alla filer i rätt kataloger.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! :) Hoppas ni kan hjälpa mig att bli lite klokare och kanske kan komma med tips. Jag och min sambo har precis köpt ett jättefint hus...
Svar
11
· Visningar
2 477
Senast: Ainon
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 002
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 331
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp