Vart löst licens?

F

Flundran

Någon som vet hur jag kan få reda på för vilken klubb en viss ryttare rider för, alltså vart denne löst sin tävlingslicens?

Flundran

Sv: Vart löst licens?

Där hittar du bara ryttare som placerat sig (eller ridit högre än lokal) och så här i början på året har de inte hunnit bli så många.

Leta reda på en proposition där man kan anmäla sig direkt på klubbens hemsida istället. Då kan du söka på alla som har licens (och, tror jag, även på de som haft licens tidigare sedan plastkorten infördes, men som inte har licens i år).

Nej då, man finns med även om man inte varit placerad eller ens startat lokal! (Jag har sökt på sådana jag vet inte har gjort varken det ena eller andra)

Och jag sökte på ett par stycken som jag VET har löst licens för i år och fick inte fram någon av dem.

Nu har jag sökt även på mig själv, och hittade mig, men jag har inte löst licens i år, så när man väl hittar den man söker kan man alltså inte vara säker på att det årets uppgifer, bara att det var det som gällde för det senaste året man hade licens.
Jag förutsätter att om jag löser licens för en annan klubb i år, så ändras det, men fram tills dess så ser det precis likadant ut i sökresultatet som om jag redan hade löst licens för i år och inte bytt klubb. Man det problemet kanske finns även om man går via webb-anmälan.

Senast ändrad av en moderator:

Tack för svaren, men jag hittar inte för vilken klubb personen i fråga tävlar för utan "bara" resultaten, eller har jag gjort fel?

Flunran med undran

när du skrivit in namnet och söker (inte 'visa resultat') så får du upp en lista på möjliga personer, där står även födelseår och klubb (den senaste då, så inte säkert att det är årets)

Jag hittar folk som jag vet exempelvis har löst lokal licens eller juniorlicens utan att ha startat regionalt över huvud taget.

Resultat (klicka på 'visa resultat') finns bara om du blivit placerad i regional, fullföljt nationell- eller elittävling, eller deltagit i internationell tävling.

Klickar du på 'sök' så bör du tydligen finnas med, även om du bara tävlat lokalt sedan plastkortslicensen infördes (innan dess hada man ju nytt lic. nr varje år). För sökning verkar det inte spela någon roll viket år man valt, det har tydligen bara betydelse för resultatlistan

jag insåg att jag klantat mig där. jag vet ju att jag brukar söka på mig själv så jag vet inte varför jag fick för mig att jag inte fanns där. därför jag raderade mitt inlägg....korkat av mig!

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
548
Senast: FrDrake
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V