Vart köper man salvan?

T

Tjalfe

Jag har hört talas om en salva som ska hjälpa jätte bra mot sommareksem och liknande. Den är grön! Ska tydligen vara en riktig mirakelsalva! Någon som hört talas om den och vet vart man kan få tag på den?

Sv: Vart köper man salvan?

Tror du menar VEGEBOM salva. Du köper den hos din veterinär, den är receptfri men säljs endast där.

En SUPERBRA salva, jag använder den till allt!

Jaså? Här i östergötland finns den endast att få tag i hos veterinären..

Har denna salva som verkligen rekommenderas. Allt från mugg, torr och sprucken hud till små sår etc. Dryg är den också! :)

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 418
Senast: Stergo
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
303
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 187
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka