Vart kan man köpa Fibergi

H

Holsteiner

någonstans i Uppsala? På Svenska Foder's hemsida hänvisar man till MASKINSERVICE I UPPSALA AB, men jag har pratat med dem och de är inte längre återförsäljare. Någon som vet?

Du får nog ta dig ner till sthlm :(
Hästbutiken i Bromma har ligger vid Solvalla och även Täby Stall och foder.

Johan Hansson har vad jag vet, ligger i Boländerna. Bra service har de med, handlar i o f s inte fibergi där men mineraler och hundmat, de bär ut säckarna till bilen och allt.
:)mvh Maria

Ring Johan Hansson AB, de har också flera återförsäljare så de kan hänvisa till den som ligger närmst..

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 624
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 877
Senast: Tualma
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
3 974
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar