Vart hittar man pay'n'jump?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Janey

Trådstartare
Tänkte börja komma ut med mitt ungsto på 4-år och börja testa lite träningstävlingar. Men kollar runt och hittar inte en enda pay'n'jump tävling! Hade gärna sett att dom legat här i Småland. Kan tänka mig att åka på en radie ungefär hässleholm/halmstad/kalmar från växjö.. Någon som vet klubbar som annordnar sånna och var man kan hitta mer info om dom =) Skulle vara jätte tacksamt!

Sv: Vart hittar man pay'n'jump?

Detta ligger lite för nära efterlysning/annons för att få ligga på ett diskussionsforum men jag kan rekommendera dig att gå in på klubbarnas hemsidor och kolla. Alla ridklubbar hittar du på ditt distrikts hemsida.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 866
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 137
Senast: tott
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 435
Senast: dobbis
·
Ridning Hej på er! 🙂 2017 sålde jag min hopphäst, sen dess har jag ridit en enda gång och det var i början av 2018 och då endast i skritt och...
Svar
4
· Visningar
1 604
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.