Vart hittar man Fobo borstar?

Filippa_H

Trådstartare
Min mamma har gett mig en superbra borste som hon har haft i över 30 år från märket fobo och jag undrar om någon vet vart man kan få tag på ny/begagnade fobo-borstar? Hon minns inte het vart hon köpte den men den är så himla bra satt jag skulle vilja ha fler såklart. (Eller om det finns liknande borstar)

Min mamma har gett mig en superbra borste som hon har haft i över 30 år från märket fobo och jag undrar om någon vet vart man kan få tag på ny/begagnade fobo-borstar? Hon minns inte het vart hon köpte den men den är så himla bra satt jag skulle vilja ha fler såklart. (Eller om det finns liknande borstar)
Tror inte det märket finns längre. Begagnade kan ju eventuellt finnas hos någon enstaka privatperson, men var du ska hitta dem har jag ingen aning om.

Det är väl bara gå in i en välsorterad hästbutik och klämma och känna på borstar och prova köpa en du tror på?

Tror inte det märket finns längre. Begagnade kan ju eventuellt finnas hos någon enstaka privatperson, men var du ska hitta dem har jag ingen aning om.

Det är väl bara gå in i en välsorterad hästbutik och klämma och känna på borstar och prova köpa en du tror på?
antar att det är enda sättet :)

Håller med ovan.
Troligen ligger de bortglömda någonstans och folk vet inte att de har kvar dom ens. Dvs de säljs inte direkt utan man får nog göra nån typ av sökesannons.

Menar du borstar med vit rygg och färgad borst så har jag flera stycken, absolut bästa borstarna och jag kommer aldrig sälja nån av dom 😎😅 alla är 30plus år och håller så jäkla jäkla bra!

Håller med ovan.
Troligen ligger de bortglömda någonstans och folk vet inte att de har kvar dom ens. Dvs de säljs inte direkt utan man får nog göra nån typ av sökesannons.

Menar du borstar med vit rygg och färgad borst så har jag flera stycken, absolut bästa borstarna och jag kommer aldrig sälja nån av dom 😎😅 alla är 30plus år och håller så jäkla jäkla bra!
Precis sånna jag letar efter! Haha

Förlåt inte den renaste borsten men närmast till hands 😂
Har nog fem sex stycken 🙈😇

Bifogade filer

• 6A462118-908D-4592-89B0-5FFA53BAA40F.webp
    6A462118-908D-4592-89B0-5FFA53BAA40F.webp
    288,5 KB · Visningar: 30

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 034
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: soom
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 281
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama