Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast Diaglyphard ligger ju ändå 2a på listan över morfarshingstarna 2010, så dålig är han bevisligen inte som morfarshingst. Men den jag skulle satsa på är Spectacular Tide. Ligger 6a på listan över morfarshingstar. Båda dessa har ju producerat skandinavien födda ston medan de andra hingstarna i topp på listan är hingstar till importerade ston. Summa summaro är att bland de skandinavienfödda fölstona verkar ju Diaglyphard och Spectacular Tide vara de bästa morfarshingstarna eller har jag fel?? Och båda har stått på Rävdansen
Lättare om du skriver vad stoet heter
En del av de populäraste hingstarna brukade åka mellan södra och norra halvklotet. Betäcka här på våren och sedan pendla ner till Australien för att betäcka där på deras vår. Vet inte om dom gör det fortfarande? Har inte sett något om det på länge.
Även jag söker ett eller ev två bra ston. Har hållit på mera med trav innan så jag tycker att det är lite svårt att veta vilka ston som kommer att "duga", och nästa problem är var man ska hitta dem? Såg ett sto som heter Jezebel på annons, kan det vara ett tillräckligt bra sto? I mina ögon verkar hon bra