Vart Hitta KattBädd??

L

lolo19

Hejsan

Får snart hem min tredje kattbebbis=) Lilla My ska hon heta, en blanding mellan perser/skeppskatt/bondkatt ;)

*Längtar såklart massa*

Har fixat grejjer till lillkissen förstås, men hittar ingen riktigt bra kattbädd/ säng? Har kollat på de lokala affärerna här, men en riktigt dålig en kostar över 500... *ingen lust* Såå.. har någon nåt bra tips på vart man kan hitta någon bra bädd? En gosig tjock en :bump:
Har någon kanske tips på bra sidor på nätet tex? Eller vart har ni köpt era bäddar??? *undra*

Kanske kan man tilloch med hitta nån som syr?? ;)

Tacksam för alla svar!
MVH
Lollo o snart; Lilla My

Sv: Vart Hitta KattBädd??

Hej! Vi köpte en kattkorg på en marknad som vi bäddat med gammla filtar...
Hon e lite rolig för vissa perioder ligger hon på en stol i datarumet kanske i 1 månad sen ligger hon i sin bur,
nästa period hittar man henne på en stol under bordet eller på soffkanten.

Tror inte du behöver anstränga dig allt för mycket, katter gillar dom små obetydliga sakerna,
Ninja älskar ihop knöglade kvitton, näst bäst efter den slitna gammla råttan som hon går och gömmer... Bussig :)

(Min kille kallade Ninja för lilla my precis när hon kom hem till oss!)

Mvh Emma

En sak jag har lärt mig sedan familjen skaffade katter är att det inte är värt att köpa så mycket saker till dem.
Vi köpte en mysig korg med bädd, kissarna ligger helst på våra sängar istället eller överallt utom där.:p
Leksakerna kan uppskattas ibland men ihopknögglade pappersbitar och snören funkar lika bra det med.
Men självklart känner man ju att man vill köpa en massa grejer och skämma bort dem små! :love:

Hej! Tack för ditt svar=) Joo det är ju sant, de ligger ju mest id huvudkudden iaf... men sen e de som du skriver, man vill ju gärna skämma bort dem lite med grejjer=)

Jag har en Bia-bädd för hund :D I den ligger en fleecefilt som är jättegosig att krypa ihop på. Bädden står i sovrummet vid elementet o ofta ser jag henne ligga med ryggen mot elementet o sova :D

Hej! tack för ditt svar! bra tips.. har ju funderat en del på en sk elementsäng.. vore nog skönt för dem att gosa i värmen=) bia bädd, vilket lyx! fleecefilt är införskaffad även här, rosa såklart..=)

Tack tack tack=) vad fina de var! =)

tack för den sidan, nu vet jag vad Xindra ska få i julklapp :) De såg ju jättesköna ut :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
14 055
Senast: Legolaz
·
D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Tispe
·
Katthälsa Besökte vårt lokala katthem (”rescue centre”) i lördags för att se om jag på något sätt kunde hjälpa till och helt plötsligt har jag...
Svar
5
· Visningar
2 079
Senast: Majvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama