Vart gör ni av era prisrosetter ?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 126
  • Visningar Visningar 19 295
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Min prisrosseter hänger som på band över min dörr och på väggen..

Mina ligger i en hög i min bokhylla, är ju en hel del så det ser inte särskilt snyggt ut.
Ska köpa ramar och sätta de finaste och mest betydelsefulla rosetterna tillsammans med bilder på varje häst som vunnit rosetterna. Alltså en ram / häst.:D

just nu ligger de i fönstret i stallkammaren
De ramkaden ner från väggen...

jag har mina rosetter liggnades i placeringordning på en bokhylla lite snyggt, min storhäst 3 rosetter sitter på en glasskål i ena hyllar så dom hänger ner lite fint,
och 2 hänger på en tavla som är på mig och imoo när vi hoppar.
cleround rosetterna ligger i glasskålen,
pokalerna står på mitt skrivbord,

Jag brukar oftast hänga upp dem på väggen, men det är frågan om jag får plats nu med så många som jag fått det senaste året.

Jag har bara två rossetter och de två hänger på ett snöre på väggen.

//Bea

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 090
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 275
Senast: Edla
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 604
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 010
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka