R
Raderad medlem 6459
Joho. Du får fylla en enliterspåse full med behållare om max 1 dl. Så det går jättebra.Inga vätskor i handbagaget!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joho. Du får fylla en enliterspåse full med behållare om max 1 dl. Så det går jättebra.Inga vätskor i handbagaget!
Kolla upp så du inte får en avgift varje gång du använder kortet i så fall.Tanken är att åka om 2 veckor. Ett av mina visakort går att blippa på det viset, är ju smidigt isf![]()
Att flyga med norwegian, funkar det bra att välja lowfare eller är det att föredra med lowfare
Jag är grymt nojjig för att hamna typ i Wales. Jag har en förmåga att råka ut får sådana saker
Men väl där ska vi väl våga oss på det med![]()
Kolla upp så du inte får en avgift varje gång du använder kortet i så fall.
Barnet fick välja av hotellen jag valt ut så vi hamnar i Kensington
Flyg bokat och betalt!
Tog snäppet över för då kunde jag välja sittplatser direkt, vill ju gärna att vi sitter bredvid varandra. Då fick vi checka in 2 väskor med och det blev 600 kr dyrare så ingen större summa att tala om.
Dags att planera för hur vi ska turista oss runt i stan![]()
Tunnelbanan i London är väldigt enkel att förstå. De har så mycket turister att det är bra förklarat. Kartor på väggarna och mycket skyltar där det står hur man ska gå för att komma till en viss linje. Skaffa en karta över tunnelbanan och sen är det bara att åka. På alla stationer finns personal man kan fråga och de brukar vara trevliga och hjälpsamma!
De har massa personal överallt dessutom! Väldigt enkelt att be om hjälp vid behov.
Får jag knycka din tråd lite? Och fråga om du kanske kan PM:a vilket hotell du till slut bestämde dig för?
Jag och svägerskan ska till London i månadsskiftet november/december. Vi har en aktivitet som utgår från Victoria station ganska tidigt på lördag morgon så vi vill gärna bo rätt så nära (max 20 minuters promenad). Är det någon som har tips på någon pärla där i närheten? Vi ska vara där i fyra nätter så vi vill inte ruinera oss samtidigt som vi inte vill behöva sitta i knät på varandra.![]()
Kollade och mitt hotell ligger ca 40 min promenad från Victoria station men det ligger 4 min promenad från tunnelbanan som har en direktlinje till Victoria station och tar ca 11 min. Så kan ni tänka er den lösningen så klarar ni ju på 20 min dit
När ska ni boka hotell senast? Vi åker på lördag nästa vecka och kan uppdatera om hotellet när vi varit där om du vill?
Kan skicka över namnet på PM om du vill läsa om det.
Vi stannar 3 nätter och betalar 2700 (2730 om jag minns rätt) för det. Budget men ska man bara ha sovplats så behöver man ju inte spendera mer än nödvändigt.
Blå dörren i Notting hill, finns den ens fortfarande?
Vi tyckte att en guidad tur i Towern var jättebra!
Borough market!
Blå dörren fanns kvar
Hittade bokhandeln med samt trädgården dom smiter in i i filmen. Gick även på Portobello road market.
Tower Bridge, en snabbtitt på Borough market, shopping på Oxford Street + Harrods avklarat.
Åker hem ikväll så har några timmar kvar att maxa visiten med.