YorkWann

Trådstartare
Vad har ni för vårskor?
Jag har inget mellanting mellan Blundstonekängorna och sommarsandaler. Tänkte mig sneakers, tips! Tipsa gärna om andra vårskor också, tycker inte det finns några fina...

Jag köpte ett par nike sneakers (ljust beigea med gulddetalj baktill, hittar inte bild på dem just nu) i fjol som får hänga med i år också :)

De här hittade jag för halva priset på rean...
27228311-origpic-f6d074.jpg

Växlar mellan dom här paren när det är lite varmare ute och börjat torka upp:
886952780609_002.jpg

vagabond-brenta-brun-skor-online-57141039-1-600x375.jpg

ledande-namn-svart-run-50-free-skor-nike-herr-silver-613nefnf83_1.jpg

När det fortfarande är lite kallare och blötare ute så har jag två par i den här modellen som jag växlar mellan :up:

sp_302058_a_w.jpg

Vad har ni för vårskor?
Jag har inget mellanting mellan Blundstonekängorna och sommarsandaler. Tänkte mig sneakers, tips! Tipsa gärna om andra vårskor också, tycker inte det finns några fina...
Jag har också dessa Vagabondskorna. De har dock varit med i typ 3år nu året runt och är ganska nötta, men fortfarande fina i lädret. Jag hoppas att de kommer hålla länge till, för nu är de så himla sköna. Men man måste gilla skor som är helt platta inuti och har tunn sula.
vagabond-brenta-brun-skor-online-57141039-1-600x375.jpg

Vill du ha strumpor i, ts, eller räcker det med mer täckta skor än sandaler? Ballerina är ju min go-to-solution varje vår och höst.

Vagabond, ecco och adidas var ju snygga! Ska kolla på dem efter jobbet imorgon tänkte jag. Tack för tipsen! :)

Liknande trådar

Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
968
Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
628
Senast: Caoimhe
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 551
Senast: Ajda
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 577
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar