Vårpremiär!

H

HannaSS

Idag var det ju vårpremiär, det var riktigt roligt det.
Speciellt shire-racet :) någon annan som såg det?

Coolio 5:a
Okefenokee 9:a
Callina 8:a

vårat stall hade en vinnare, + tre & fyra :)

tack tack, inte för att jag hade så mycket med det att göra. men :) Så fruktansvärt det där med killen som din bästa kompis skulle flytta ihop med föresten. usch & fy!!

Jajamänsan, såg det, häftigt! Men det bästa av allt var att min lilla arabpojke klarade av kvalet galant på mkt goda tiden 1.10,1!!! Inte dåligt minsann av en 3-åring som bara har 4 jobb i kroppen, är så stolt att jag snart spricker :o, vilken härlig känsla! Tjoho... :banana:

Ja just det, såg att ha gjorde det. Grattis grattis, det var väll roligt. :)

Roligt, det går inte ens att beskriva min känsla som finns i kroppen! Den är sagolik. Nu går lilla hästen ute i hagen tillsammans med brorsan och gottar sig, i slutet av månaden är det dags för Nogaar att kvala, han har svårt för den korta distansen men det ska vi lösa med hjälp av tempoträningar och tid, han fixar det här oxå, behöver bara mer tid.

jag var där å såg det..har nu fått veta att Peter tycker att ja rider så bra å så att ja ska få jobba hos honom i sommar!!fick rida på banan i torsdags med Carioca :love:!!GRYMT KUL asså!!kan inte fatta hur lycklig ja är!!!! :D
:bump:

jag var där men jag kom till lopp 4, så jag missade shire..
Min kompis pappa hade två hästar anmälda, en i Mandarinloppet.. Han ledde fram till upploppet där orkade han inte längre, den andre kom 4...

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 300
Senast: LinnK
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka