Varningsskylt

S

Sprettur

Är det någon som vet vart man kan beställa en varningsskylt om att det finns islandshästar på gården. Har sett en sån innan, men jag vet inte var.

/emma

Sv: Varningsskylt

Menar du en sådan?
varning_isl_2.jpg

I så fall finns denna här och under försäljning.

Ingen annan som vet var det finns såna skyltar? Det verkade som att dessa var slut... :(

/Emma

Det var ju där de inte fanns eller fattade jag fel?

javill skrev:
Det var ju där de inte fanns eller fattade jag fel?

Skyltarna finns ju där??

Äger själv två - men har inte satt upp dem än :smirk: Kommer därifrån.

Balderum skrev:
Skyltarna finns ju där??

Äger själv två - men har inte satt upp dem än :smirk: Kommer därifrån.

Såg dem också på hemsidan men, Sprettur skrev längre upp att de var slut? Eller så fattade jag det i alla fall. (Var tvungen att läsa en gång till.)

Ja, då har hon tydligen frågat....Det var ett tag sedan jag fick hem mina.

Jag ringde dit, och de verkade osäkra på om de fanns hemma. Därför ville jag kolla om det fanns andra ställen som man kunde beställa på. Annars är de ju kanon bra. Jag har mailat en beställning till dem om de eventuellt hade fler liggandes.

/Emma

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
759
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Örnäs gård ska inviga sitt nya ridhus och så också sin nya förening. Nu öppnar de upp sin verksamhet för en dag och ger alla...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 706
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30