Varning alla hästägare i Västerhaninge

purity_666

Trådstartare
Natt till tisdag blev ett sto skuret runt underlivet i hagen. Det hände i området runt Västerhaninge. Ville bara skicka ut en varning! Håll koll på hästarna..

Sv: Varning alla hästägare i Västerhaninge

Jäkla typer, att de inte kan hålla händerna i styr.... bor o har häst här, kommer de hit ska de faaaan få....

Hjälp, hoppas att dom inte ger sej på min eller andras hästar.

Hoppas dem inte hittar till ornö inte så långt i från v.haninge

Usch nu blir man ju jättenervös. :(
Våra hästar står ju i Västerhaninge. Har du läst detta eller hur har du fått reda på det? Vet du var i Västerhaninge?
Nu kommer jag inte kunna sova ju. Stackars häst. :cry:

/ Elisabeth

Momento skrev:
Usch nu blir man ju jättenervös. :(
Våra hästar står ju i Västerhaninge. Har du läst detta eller hur har du fått reda på det? Vet du var i Västerhaninge?
Nu kommer jag inte kunna sova ju. Stackars häst. :cry:

/ Elisabeth

Hörde det från en kille, hans granne hade råkat ut för det. Vet inte exakt var i VH stallet ligger tyvärr. Grannen hade hästen inhyrd i ett större stall.

Okej tack iallafall för infon.
Alltid lika läskigt när sånt här händer. :cry:
/Elisabeth

vilka j*a idioter....

har hört att det åker runt en liga från polen å snor hästar å skickar till slakt i polen i mina krokar... min häst vill INTE till polen :(

Måtte :devil: ta den mänskan som härjar runt bland landets hästar :mad:
Undrar vad f*n h*n får ut av det egentligen

purity_666 skrev:
Natt till tisdag blev ett sto skuret runt underlivet i hagen. Det hände i området runt Västerhaninge. Ville bara skicka ut en varning! Håll koll på hästarna..

Det är med andra ord bara att ta ut hagelbössan då. :mad: I år kan vi spara älgarna och skjuta den skyldige till detta istället! :mad:

Men lite mer info vore tacksamt. Finns inte så många större stall i VH.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi har nu mellan 7 och 17 minusgrader. Hästarna har tillgång till isfritt vatten ute, fodras fyra ggr om dagen med grovfoder och...
Svar
14
· Visningar
1 586
Senast: Efwa
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 522
Senast: Araminta
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 310
Senast: Freazer
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
671
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama