Varmt välkomna till Hallandsritten!!

K

Kesella

Oj, oj oj anmälningarna bara dröser in.... Många föranmälda, många efteranmälda!:eek: alla är ni hjärtligt välkomna! Vi välkomna även alla andra distansvänner, även utan häst! Känner ni för att uppleva tävlingen innifrån så är ni som vill välkomna att hjälpa till!! Vi har många spännande ekipage på startlinjen! Det kommer att bli en fin avslutning på distansåret!! :bump::banana:

Sv: Varmt välkomna till Hallandsritten!!

Vad kul! Att det blir många menar jag! Det är en hit att lägga en ritt så här sent uppenbarligen, hörde en siffra på 70 anmälda för några dagar sedan!:bump:
I och med att ni tar sista helgen i okt med en tävling och i Skåne kickar vi gång säsongen troligtvis då den 12 april. Det innebär att det bara blir lite över 5 månader från sista tävling till första säsongen efter! Tjo hooooo!

vad roligt att så många anmält sig! :banana: Jag dyker också upp på 50km's klassen:)

btw, finns det fler bukeryttare som ska dit? Gizoba du skulle väl vara med? isf syns vi!

:idea:det skall bli kul att komma till er med lilli lillprinsen vi startar femmilsklassen, suck sen är det över för detta år, hoppas vintern går fort?och vad roligt att ni på skånska anordnar en så tidigt på året då blir ej vintern så lång:banana:jag önskar oss alla lycka till nu på söndag och att vi alla får en fin avslutning på året många kramar anne:bump:

Inte ofta som det är så här lite aktivitet i distansforumet. Beror väl på att det är så många som startar idag.
Hur har det gått? Vem vann? När kommer resultatlistorna. (vadå nyfiken);)

/Linnea

Inte ofta som det är så här lite aktivitet i distansforumet. Beror väl på att det är så många som startar idag.
Hur har det gått? Vem vann? När kommer resultatlistorna. (vadå nyfiken);)

/Linnea

Annelie Eriksson/Zsulemi vann 80 km-klassen! Stort grattis och trevlig avslutning på säsongen för ekipagets del.

Annelie Eriksson/Zsulemi vann 80 km-klassen! Stort grattis och trevlig avslutning på säsongen för ekipagets del.
Instämmer helt I föregående inlägg:
Grattis!

Men, hur gick det därefter då? Någon som var där? Det var många klasser och många ekipage enligt startlistan, så det ska bli mycket spännande att se totalresultaten!!

Nu måste ni ha börjat vakna till liv efter ritten ni som brukar vara aktiva på nätet från Växjö, Skånska Rönningens m fl som deltog enligt startlistan;)

Lite resultatrapport skulle vara trevligt nu när inte distanslistan finns att tillgå. Vi är många som väntar alldeles förskräckligt mycket - för sista gången i år. Sen blir det att vänta ända till våren på nästa.......

jag är också nyfiken hur det gick för dom andra.
Sjhälv blev jag godkänd i T50 km klassen, :banana: kom på 9: onde plats tror jag, när jag åkte så hade inte alla kommit i mål...

Vill tacka för en helt underbar ritt i de vackra Halländskalandskapet med underbarabokskogar..i höstensallaföärger.. .. Skönt baraatt vi slapp mötaden förlupna Highland Cattletjuren på vift.. .. hihi.. .. Sven var påhugget igår.. ..och rusade påbakbenen några ggr.. för han hade lite bestämda åsikter var vi skulle gå..och inte gå.. Och tyckte matte var sååå besvärlig när vi skulle rida åt andrahållet istället för att tasnabbaste vägen till mål... hihihi.. Men vi kom så småningom överens.. .. En braarrangerad tävling medtrevliga funktionärer och domare.. m.m. Bra tävlingsplats.. och stallplats för Sven och oss.. Bodde som en kung.. Bästaboendet hitills.. .. Kommer gärna tillbaka.. Och vilken avslutning på distansåret.. en 7:eplacering.. inte dåligt.. .. Sven är pigg och glad och fräsch idag.. tycktedet var jätteskönt att komma hem till kompisarna..
1:a Annelie Eriksson-Zsulemi
2:aAnne Bruckner-Scandal Gigolo
3:a Norskan.. på Wilma
4:a norka igen(tror jag)
5:a norka igen.. Tonje.. va?..
6:a Yvonne Ekelundh-Sambal Oelek
7:a Gunnel Lundström-Sven JIPPPPIIIIII!!!.. :banana::bump::bow:
Det är vad jag vet i 80 km. klassen..

Hoppasatt ni blev godkända Sara och Ronya på er första 80km..

Resultat 80 km

1:a Annelie Eriksson-Zsulemi 4 timer og 35 min
2:aAnne Bruckner-Scandal Gigolo
3 a Lene Hammeren Wilma Norge 5 timer og 9 min
4 a Tonje Danielson Silver call Norge 5timer og 9 min
5 a Inger Bertelsen Danmark 5 timer og 10 min
6:a Yvonne Ekelundh-Sambal Oelek 5 timer og 12 min
7:a Gunnel Lundström-Sven

Vi Norske takker for ett veldig fint ritt, med gode arrangører og masse hyggelige mennesker.

Mvh Tonje

Hej o hå.
Nu är det måndag. Var hittar man de officiella resultatlistorna?

Hur sammanställs för övrigt officiell statistik nu är distanslistan är borta?
Vet ngn vad det finns för framtidsplaner för statistik o resultat.

:bump:tack för en jätte fint arr ritt mycket fin bana som var väl makerad och underbara funtionärer, kommer tillbaka nästa år det var en fin avslutning på vårat år många kramar giggen med familj:banana:

Ingen som har bilder att lägga in från Hallandsritten??..Vore jättekul att se.. Var ju sååå vackert där.. :):rofl:

Fint ljus du fick i många av bilderna!

:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka