Varmt välkomna till Hallandsritten!!

Sv: Varmt välkomna till Hallandsritten!!

:banana:o vad roligt vilka fina bilder tack för det alltid ett fint minne till den kommande tråkiga vintern vi har framför oss, då kan vi se tillbaka o minnas o redan längta till nästa sesong många kramar anne:bump:

Prackade på min kompis o "hästhållare" (Att säga "Hinknisse" när det gäller 3 mil känns lite överseriöst, och groom ska vi inte ens prata om!:P ) min kamera, så det blev ett par bilder... ursäkta bildkvalité och allmänt rafsiga bilder, men det får väl duga, med tanke på att hon nätt och jämt vet vad skärpan är :rofl:

vet inte om länken funkar, men nån får väl hojta till om det skulle visa sej vara något fel på den...
http://s221.photobucket.com/albums/dd296/symbol_album/Hallandsritten/?start=0

Jättefina bilder, verkligen! :D Snacka om talang!

Det är sa kul och inspirerande att se distansbilder! Tack Dragster och Harry Hook.

Det var kul med en bild på min uppfödning Pylh, även om namnet var felstavat.
Ingela

jaha, ja jag har väl snubblat lite på tangenterna antar jag! ska se om det går att ändra:)

Jag red hela första slingan tillsammans med Pylh, jättetrevlig häst! Min Amber surade många gånger åt honom när han försökte gå om;)

Tack allihopa för berömmen, det ger en extra kick att bli ännu bättre;)

Dragster, jag försökte se om jag hittade dig runt tävlingsområdet men måste ha missat dig!
photobucket håller på & uppdatera deras sida så jag kan inte se dina bilder än, antar att jag får vänta;)

äch, tror bara jag skymtade dej nån gång, så vi "red nog om varandra"! ;) tumreglen när det gäller mej kan annars vara liten, kort ryttare på lika liten vit häst! XD nä, märkte att de höll på att uppdatera när jag skulle ändra lite hästnamn, men, men, det lär väl rätat till sej antar jag...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka