Vårmammor 2010 del 8

aneka

Trådstartare
Nu har vi (men mest ni :p) pladdrat ihop 2000 inlägg igen och kommit upp i nästan 23.500 visningar!

Så här kommer nästa tråd som bara är att fylla med alla era härliga diskussioner och frågor! :love:

Varma Kramar
aneka a.k.a Trollmor! :)

Sv: Vårmammor 2010 del 8

Idag fick A ett par Peltor hörselkåpor (eller vad det heter) Trodde hon skulle bli sur när hon fick på sej dem men hon reagerade inte alls :) Skönt, nu kan vi vara i huset när det bankas och låter.

Jössenamn! Det va ju bara några veckor sen jag startade del 7 jue!
:bump:

Så Secret Santa skall dras igång nu då?
Jag och min dåliga fantasi hoppas på att vi kommer på nåt riktigt roligt i klapp till den vi blir tilldelade :laugh:

Oscar fick ett par peltor för ett par månader sen inför va det nu va, säkert nåt med traktorer. Han blev inte särskilt brydd heller över dem :)

Fast jag tror vi kan vänta till någon vecka in i nov va att starta det hela? Då har jag massa tid att lägga på det hela igen! Just nu bör jag lägga all min tid på namngivelsen som blir av den 31:a!
Efter är jag fri igen! :) Måste även läsa på lite om hela Secret santa grejen!

*kl*
Jag skulle behöva lite hjälp! Jag skulle vilja ha en liten kärleksfull text att läsa till Milton på namngivelsen! Från en låt eller en dikt spelar inte så stor roll men den va typ tala om att han är den finaste och underbarast som finns, eller något liknande! Jag är verkligen apkass på att komma ihåg låtar så därför frågar jag er smarta vårmammor om ni har något bra tips?

Denna sjöng en tjej för min pojke på hans dop och när min systers pojk döptes för 5 år sen så läste jag fjärde versen. Tycker den är riktigt bra :laugh:

Älskade barn
Så kom du då till oss du älskade barn,
och grep våra hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
Du fångar all ömhet omkring,
små fötter och fingrar, din hud och din doft
så underbart skapat allting.

Ditt liv skall vi följa och finnas för dig
och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken,
så är vi din tryggade borg
Älskade barn

Idag vill vi visa för vänner och släkt,
den gåva vi fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont,
en lycka för stor att förklara

Ditt liv skall vi följa och finnas för dig
och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken,
så är vi din tryggade borg
Älskade barn

Hej Trollmor ;) Då ska alla som vill vara med i Secret Santa skicka ett PM till dig med sin adress och önskelista. Eller kan man berätta om vilka intressen man har.
Tycker också att man kan skriva om julklappen ska rikta sig till mamma eller barnet :)

Ca 100:- + porto.

Behöver vi berätta nåt mer...

Jag tycker man ska få skriva en liten önskelista och att det ska rikta sig till mamman! Bebis kommer ju få nog endå nu runt jul och allt! :)

Vi måste ju ha ett sista anmälningsdatum!
Typ den 7nov kan det bli bra? Så skickar jag ut listorna någon dag efter sen så har ju alla lite tid på sig! Ska vi ha något sista datum för postande av paket?

Jag får inte vara med och ge/få paket va eller? För man ska väll gissa sen och ha sig?
Tror det är bäst jag letar reda på någon gammal tråd och läser lite!

Hum nu har jag varit in och läst lite i SS på äu, men tror jag behöver pm:a lite med dig EmelieR som verkar ha koll på läget. Jag ska nog lyckas med allt bara jag få koll på det hela!

Sök efter den på youtube, den blir ännu finare när man hör den vackara melodin med :laugh:

Men så svårt att komma på något åt mig :eek: Även om det såklart är kul att få saker själv också ;) Får nog ta en rejäl funderare innan jag PM:ar "Trollmoran" :D

Selma har också haft kåpor i ett par månader, svårt att ha med bebis när man skyttetränar annars. Är förvånad över att hon inte verkar bry sig, jag irriteras mer utav mina än hon som brukar somna på tre sekunder i dem. Orättvist!

Liknande trådar

Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka