W
Woih
Vad har ni för vantar när ni rider ut på vintern? Jag har haft ett par 3 fingrade jacson vantar, men jag tycker inte att dom är riktigt varma.. Har ni nåt tips på vantar? Tänk riktig vinter i norrland..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det enda som funkar är att skritta på långa tyglar med jämna mellanrum och då göra handvärmar-rörelser. Den bästa är att spärra ut handflata och fingrar, böja handen maximalt bakåt, och sedan med raka armar slå ner blod i händerna genom att höja och sedan snabbt sänka axlarna.
Det är ju sommar nu, hur kom du och tänka på iskalla vintern redan nu?
Vad har ni för vantar när ni rider ut på vintern? Jag har haft ett par 3 fingrade jacson vantar, men jag tycker inte att dom är riktigt varma.. Har ni nåt tips på vantar? Tänk riktig vinter i norrland..
Roeckel har ett par jättesköna, varmfodrade handskar med gore-tex. Hyfsat dyra men de bästa vinterhandskar jag haft!
Roeckel har ett par jättesköna, varmfodrade handskar med gore-tex. Hyfsat dyra men de bästa vinterhandskar jag haft!
Jag tycker att det är skönt att ha back-on-tracks tunna fingervantar under tjocka tumvantar![]()