Varm och puls

M

marina w

Är det onormalt om hästen efter ett hårt pass är lite varm i fötterna och har puls? Om i så fall ska det ta innan det återgår till det normala? Tacksam för alla svar
 
Sv: Varm och puls

nej det beror ju på när du kännde på henne/honom när det var puls/varmt! Men dagen efter borde det inte vara så då kan de vara dax o undra varför!
 
Sv: Varm och puls

kskemilie skrev:
nej det beror ju på när du kännde på henne/honom när det var puls/varmt! Men dagen efter borde det inte vara så då kan de vara dax o undra varför!
En timme efter hade han puls och var lite varm. Men två tre timmar efter var det borta
 

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
22
· Visningar
1 152
Hästvård Hej, min häst upptäcktes ha hovledsinflammation hos veterinären för 2 veckor sen. Blev sprutad och fick metacam i 10 dagar. Hon är nu...
Svar
1
· Visningar
324
Senast: Grazing
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 270
Senast: Sirap
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 500
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp