Världsutställningen 2008

A

Audur

Ja visst är det lång tid dit. Men jag har redan börjat planeringen. Köpt valp som kommer att gå som unghund då. Förhoppningsvis så ska äldre tiken ha blivit champion tills dess. Har du planer?
 
Sv: Världsutställningen 2008

Jag hoppas jag ska dit med 3 hundar. Det blir en veteran (om hon håller sig fräsch), en champion och en öppen :-) Sen vet man aldrig vad som händer under året, kan ju tillkomma mer hundar förhoppningsvis :D
 
Sv: Världsutställningen 2008

Jag ska dit med min jycke "bara för att" få vara med på nåt sånt ;)
Han kommer vara 3 år då och gå i öppen klass.

Vi ska debutera i öppen klass på lilla stockholm nu i april :crazy:
 
Sv: Världsutställningen 2008

Jag ska dit iaf!! Med mina 2, men man vet aldrig vad som händer tills dess iofs. En kan jag garantera är inte i championklass iaf ;)

//E
 
Sv: Världsutställningen 2008

Jag ska väl förmodligen ställa Leia då om hon hr återhämtt sig från den ev. valpning i höst/vinter.
 
Sv: Världsutställningen 2008

Jag har tänkt att åka dit med min hane.
Han kommer då att vara lite över 2 år, och gå i öppen klass.
Det kommer vara en rasspecial i anslutning till Världshundsutställningen dessutom! :idea: :D
 
Sv: Världsutställningen 2008

Jag vill dit, mannen protesterar. Men ja, jag ska dit. Valpis är nästan två då. :)
 
Sv: Världsutställningen 2008

Om min snutt går bra på utställningarna så ska han visas även där. Mest för skojs skull, för det är grym konkurrens på världsutställningarna. Min uppfödares hundar som plockar hem det mesta här i Sverige hade inte en suck på senaste värlsutställningen..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: animalasia
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 771
Senast: Tiffany
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 541
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp