Världsrekordet tangerat!!!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Raeman
  • Startdatum Startdatum
R

Raeman

Järvsöfaks har gjort det! Han har vunnit 38 segrar i rad! 11 dec ska han försöka slå det också! :bump:

Sv: Världsrekordet tangerat!!!

Om inte SPIKELD snöpligt tuggat ner honom så hade han haft 72 i rad... Tänk om...
;-)

:love: Jaa, sicken en rackare till sonson man har...skämt åsido; jag gråter när jag ser hästar av den här kalibern, och är så tacksam att jag får uppleva detta enorma ; det kommer aldrig att finnas något liknande på mycket lång tid framöver. Han är vacker, han är outstanding. han är ensam i sitt slag, varenda varmblod kan slänga sig i väggen..otroliga, härliga, underbara Faksen!

Såg ni upploppet i tisdags på GÄVLE-travet. Löjligt enkelt...
Hoppas alla prover står bra till så har vi en anmälning till Sundsvall (BERGSÅKER) nästa Lördag. Dit ska jag naturligtvis. V75 ju...

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
619
Senast: gulan
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 385
Senast: Solstig
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar