Världscupfinalen i Pau!

aicha

Trådstartare
Så, vad tror ni om årets upplaga? :) Tror ni Linda tar hem det igen, fast med Maja den här gången? Hon leder ju efter dressyren och vi har flera svenskar som ligger bra till! :banana:
På hemsidan stod det att terrängen skulle vara ännu svårare i år, vågar inte ens tänka på hur den ser ut då :crazy: ...den var RIKTIGT stor förra året!

Sv: Världscupfinalen i Pau!

jag tror att linda vinner igen, hoppas det. sen tror jag piia blir tvåa eller trea. sara och viktoria har nog bra chanser oxå.....

Hoppas, hoppas!!! :bump:
Ser ju fortsatt bra ut efter terrängen!

Det vore verkligen kul om hon vann igen!

Lite mer marginal inför hoppningen hade ju varit bra, men vad f*n, Linda är ju iskall, hoppas hon nollar!

Någon som vet vad som hände med Annica o Viktoria?

Anna

om man försöker tyda franskan på hemidan, så står det att viktoria var utesluten i terrängen och att annika inte kom till start. synd för annikas häst är så härlig i terrängen!

victoria gick om kull i vatten hindret.
Varken häst eller ryttare skadade sig.

Japp, ser ju fortfarande bra ut med Linda i topp! :bump: Sara hade mycket tidsfel och Anna en utbrytning på en spets.

:) Jättekul med seger för Linda!!!!!
Vilket år svenska ryttarna har haft!!!!!!!!!!!
brons i OS o Linda vinner VC-final....+alla andra framgångar Sverige har haft!!!
Och Irene Slättengren som tog OS guld i paralympics!!! :) :) :) :bow:

Jobbar inte hos Anna längre (gjorde jag iofs inte vid den här tiden förra året heller) och de åkte direkt från Lyon, så samma hästskötare som var med där åkte med till Pau. Det bestämdes i sista stund att hon skulle till Pau.. Jag är bara med när det krisar! ;)

Hejja Linda!! :bump: :banana: :bump:

:bow:

Ser att du är i Göteborg nu (nära mig), det var hemskt vad du är berest, är det studier som gör att du flyttar omkring?

Det gäller att hålla igång.. :smirk: Njae, nu pluggar jag inte, men gjorde det i Sthlm i våras. Men här har jag tänkt att stanna! :D

Ha, det får du inte! Du ska vara här hos mig å följa m mig å taxen på tävlingar!! *ensam snäcka utan hästskötare*

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 303
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama