Världscupen !

SNÄLLA! :mad:

Vi är nog flera som under helgen vill se klassen på TV utan att veta resultatet innan!!!!

Skriv det inte gärna i en tråd på det här sättet.

Fan också - jag som laddat för kvällens sammandrag. Och jag var på pissigt humör redan innan!

/C

Håller med föregående talare, du kanske kunde ha skrivit i rubriken att du skulle delge oss resultat om vi öppnade tråden?

Jag ville faktiskt också se det utan att veta innan.

Och inte på R-G B heller tyvärr!

Ni som skall se ikväll kan ju se ändå, för resultatet var fel, om det är till någon tröst vill säga *suck*

Förlåt :bow:
Tänkte inte på att dom skulle sända ikväll ...
Tog resultaten från Tävlingens hemsida, såg nu att de var ändrade :crazy: vet inte varför det stod fel där ...

Lite ruttet att bara ge sig på nån sådär som ni gör också. :mad: :smirk:

Bry dig inte om gnällspikarna, jag har också fått skäll för liknade saker.. men jag har lärt mig att skriva i rubriken att i den här tråden finns det ett resultat, sen kan den som vill öppna den eller inte.

Yes Mina favoriter kom 3:a O 4:a(Meredith O Thomas) synd bara på Roffe =(! Hoppas det går bra ändå!
Var det bara jag som tyckte att Lars Niebergs häst Lucie var jätte fin :love:!

Ja jag gillar osså Lucie!
jag tycker Lars Nieberg rider så jädrans bra!
Men tycker det är väldigt osportsligt utav Rodrigo Pessoa att inte vara med mera i WC pågrund av att han inte kommer vinna el få någon bra placering! helt osportsligt!
Hejar på Roffe! Mac Kinly e så jädrans SNYGG!

Varför det?? Tror du Rodrigo tävlar för nöjes skull eller????
Varför skall han slita på Baloubet om han inte har en chans att vinna?? Tycker det är mer sportsligt mot hästen att avstå faktiskt.
Baloubet behöver ju inte bevisa något, inte heller behöver han någon rutin.
Han sparas till OS och jag tycker det är ett klokt beslut av Rodrigo att inte slita på sin häst när han ändå inte har en chans.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I eftermiddag är det dags för elfte omgången i hoppningens världscup, den västeuropeiska ligan. Flera svenskar är på plats i tyska...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världscupen i hoppning inleds den 12 oktober. I vår guide hittar du bland annat SVT:s sändningstider och hela tävlingsprogrammet.
Svar
0
· Visningar
250
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 496
Senast: Badtz Maru
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världscupen i ridsportens hoppning inleds den 16 oktober i Oslo. Här är SVT:s guide med tv-tider, regler och annan fakta inför årets...
Svar
0
· Visningar
267
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama