Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det känns logiskt om man tänker att kvinnans höfter gör att benen vill bli som ett X , om ni tänker en kvinna som står upp och ni tittar på henne framifrån och detta är hennes ben ----> X
blir ju då för mig väldigt logiskt att benen lutar innåt och inte utåt.
Jag tycker det känns logiskt om man tänker att kvinnans höfter gör att benen vill bli som ett X , om ni tänker en kvinna som står upp och ni tittar på henne framifrån och detta är hennes ben ----> X
blir ju då för mig väldigt logiskt att benen lutar innåt och inte utåt.
haha knappt jag hellerWhat? Fattar ingenting...
Nej, det gör kvinnliga höftleder inte.
exakt så (inte alla kvinnor har ju jätte höfter såklart) ! T'ex så tycker jag kvinnor oftare är kobenta än män, men det är ju bara en observation och inte fakta
OMG, jag är en banan!
exakt så (inte alla kvinnor har ju jätte höfter såklart) ! T'ex så tycker jag kvinnor oftare är kobenta än män, men det är ju bara en observation och inte fakta
Känns dumt att argumentera med en ortoped så jag får nog lägga migDet är inga skillnader i höftledernas vinklar på bilderna, bara mer eller mindre breda bäcken. Vi är inte mer kobenta, men vi har lärt oss att inte ta plats...
OBS jag säger inte att jag håller med . Bara att jag gissar att det var så hon tänkte.Fast... Benen är ju raka på insidan, det är bara varierande mängd, öh... fluff... på utsidan? Eller?
OMG, jag är en banan!
Coolt, jag är en banan!
OBS jag säger inte att jag håller med . Bara att jag gissar att det var så hon tänkte.
Även om benen inte skulle vara raka på insidan så ser ju långt ifrån alla kvinnor ut sådär. Bevismaterial A:
Fan kvinnor skulle få låna eller hyra en sån där när man ska åka kollektivt! Det hade sannerligen behövts ibland. Eller man kanske skulle lägga upp bysten på någon fiffig liten hylla och ställa på sätet bredvid? Nä tyvärr här är inte ledigt, här ska jag ha mina bröst förstår du lilla vän. (Jag har modell gigantisk byst).Finns modell badboll också?
(De få gånger jag åker kollektivt har jag snyggingen på avataren med mig. Vi sitter ifred. )
Jag kollade just ned och jag sitter bredbent.Fast vem vill vara en fin flicka?
Mitt fluff sitter då på insidan = skitjobbigt att knipa ihop med benen som det "förväntas" att vi ska sittaFast... Benen är ju raka på insidan, det är bara varierande mängd, öh... fluff... på utsidan? Eller?
Läst idag apropå din kommentar (något suddig bild men jag hoppas ni ser)"Ursäkta, men jag har svamp"