Världens minsta hund?

K

Krims

Såg denna annons på....en känd annonsida.

Chiuaua Valp

Valpen är en pojke på 8veckor. Valpen väger 25g, och när den blir fullvuxen kommer den att väga ca 80g. Valpen är vaccinerad, chipad och har ett EU pass. Denna lilla söta valp är en jätte snäll kramgo vän. Valpen måste säljas på grund av att min dotter är asmatiker. Jag förväntar mig en bra djurvän som är berädd att ta hand om en god vän eller en familje medlem
 
Sv: Världens minsta hund?

Hehe de har nog glömt kalibrera sin våg... Men hur kan de tro att den vuxen ska väga 80 g? :crazy:
 
Sv: Världens minsta hund?

Bara genom att titta på den valpen, så kan jag med säkerhet säga att den väger betydligt mer än 25 g. Tror att de tappat en nolla i båda viktangivelserna :cool:
 
Sv: Världens minsta hund?

Är det inte bättre att sluta röka för dotterns skull?
Fö så tror jag på Gnist´s teori.
 
Sv: Världens minsta hund?

Inte väger den valpen 25 gram inte, gissar att de missat en nolla... OM det hade stämt hade det varit ganska beklämmande, har mycket svårt att se att en hund med vuxenvikt på 80 gram skulle ha en särskilt god chans till ett långt och friskt liv...
 
Sv: Världens minsta hund?

Är det inte bättre att sluta röka för dotterns skull?
För så tror jag på Gnist´s teori.

Jag håller med, inte väger den 25 g... men söööt var den :d

Ganska talande med en bild där hunden står brevid ett paket cigaretter.... :crazy:
 
Sv: Världens minsta hund?

Blev dubbelt...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Världens minsta hund?

Ja eller också kan man inte hantera sin våg alls. Vad väger en vuxen standard Cihuahua 1,5-2 kg? Lite lustigt är det i alla fall. En vuxen mus väger ca 25 g och en "tonårig" råtta väger omkring 60 g, som jämförelse. Begreppet ascessoarhundar tar ett nytt kliv :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Målbilder för trubbnosar.
  • Tångbett dåligt?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp