Världens fulaste hund har dött

Demon

Trådstartare
Han var verkligen in guds vackarste skapelse men lite charmig ändå ;)

Värd att nämnas är han iaf.

Sam

Sv: Världens fulaste hund har dött

har sett bilder på den hnden och min förta tanke är "inte en dag för tidigt" den hunden såg verkligen INTE frisk ut alls.

escodobe skrev:
har sett bilder på den hnden och min förta tanke är "inte en dag för tidigt" den hunden såg verkligen INTE frisk ut alls.

Håller med. Men å andra sidan, vem vet, han har kanske haft ett jättefriskt och härligt liv. Sen att han var ful och att tänderna ser bedrövliga ut, men han kanske bara hade en dålig dag när fotografen tog bilden. ;)

Näe.. pappa å ja tittade i tidningen idag å han frågade om nån hält salt syra på han :crazy: Självklart med viss ironi, men den SER ju definitivt inte ritkigt frisk ut, men som GA skrev... den kanske hade ett jättefriskt liv trots det!

E de nån som vet vad det är för ras??... Nån nakenhund.. Men är det bara det??

Den ser ju inte friskt ut direkt.

har för mig att han var en renrasig Kinesisk Nakenhund :)

hua, om jag var uppfödare till en sådan skulle jag nog sadla om och pyssla med frimärken istället. :crazy: ;) :angel:

Jag läste nånstans att han var en blandras men han kanske är renrasig...

Sen har dom nog tagit bilder i ett sånt ögonblick där det kliar i tandköttet på honom för skulle jag tro.

Han är/var en blandning mellan Kinesisk nakenhund och något.

Hjälp, hade blivit rädd om man skulle möta den hunden.. men lite charmig var han säkert.. =)

ja som sagt, vacker va han inte..men han va berömd :p det är det inte alla som får vara :p vilken hund som helst får ju inte åka limosin :P

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 879
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 532
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka