Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mycket länge sedan då han som skriver golit inlägg var ute och rest i världen och hamnade i Sydostasien. Så var det lite så att resenärerna följde samma rutter och någonstans mellan Flores och Bali möttes de som varit i Australien och de som var på väg. Och vi som vände där.Tråden för osannolika sammanträffanden.
Jag sålde en häst till Göteborg - dvs andra sidan landet. När nya ägaren tog hästen till veterinär sa vetten - hälsa tanten.
En bekant från Kiruna kom in i mitt stall (i mellansverige) för första gången. Tittade på en namnskylt och frågade -har du det stoet kvar? Hon visade sig vara mamma till en häst på ridskolan där uppe
Min vedklyv blev stulen. Exet erbjöd sig flera år senare köpa en till avkomman för den behövdes. Fann en beg på nätet, ett antal mil bort. Jag åkte dit och inser att jag tittar på min gamla klyv. Köpte den för en billig peng. Kom hem och fyllde hydralolja i den (som jag regelbundet brukat göra när jag hade den. Den läckte) Sen funkade den perfekt. Det gjorde den nog inte hos säljaren
Iofs inget möte IRL, men lite kul ändå...
Hängt på buke rätt länge när jag var tvungen att kontakta @kamillo , då hon kändes bekant.
Jodå, vi var ihärdiga brevvänner för sisådär 35 år sen, men tappade kontakten när barnen kom (ca 30 år sen)
För några år sen hade jag ut en hovslagare (okänd för mig)som visade sig var barndomskompis med kamomillos son.
Ska tilläggas att vi bor 70 mil ifrån varandra
Och det är den hovslagaren jag har sen några år nu .Så kul att du hittade mej! Å hovslagaren va en ständig gäst hos oss när pojkarna växte upp!
*Jenny*
Och det är den hovslagaren jag har sen några år nu .