S
Som_Du
Ja,idag var det Äntligen dax för mig och min pojke att åka iväg och kolla på dom små liven som vi så glatt väntat på
Idag är dom hela 5 veckor gamla och vi hade första tjing på att välja.
Det är vanliga "bondkatter" men det duger gott och väl för oss ,och SÖTA som få är dom också!!!
Trotts att det "bara" var 3 ungar i kullen var det svårt att välja,men valet och kvalet stog mellan den tuffa och pigga lillkillen med starkare färg eller den busiga och ljusare lilla hårbollen till tjej
Men till slut valde vi hanen,som kommer att heta Rocky (för han är så tuff och ball hihi ).
Mamman (minns ej hennes namn nu) är ganska så liten av sig men jag älskade hennes fina och runda huvud och Lodjurs liknande öron och pappa Atlas är en stor herre på nästan 7 (!!) kg-dock ingen Fet katt,men så underbar färg och personlighet han har!
Så jag HOPPAS verkligen att vår lilla Rocky blir lika stor,vacker,"manlig" och en lika kelig som sin pappa-som jag btw ville röva med mig hem
Här kommer en bildbomb från dagens besök-titta och njut,och kommentera gärna!
Börjar med alla 3 tillsammans-jätte bra bild jag vet
http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/Katter/allatre.jpg
Bror och syster (tror jag-svårt att urskilja dem ibland hehe)
Denna är ännu oklart om det är en tjej el. kille
mer i nästa inlägg.
Idag är dom hela 5 veckor gamla och vi hade första tjing på att välja.
Det är vanliga "bondkatter" men det duger gott och väl för oss ,och SÖTA som få är dom också!!!
Trotts att det "bara" var 3 ungar i kullen var det svårt att välja,men valet och kvalet stog mellan den tuffa och pigga lillkillen med starkare färg eller den busiga och ljusare lilla hårbollen till tjej
Men till slut valde vi hanen,som kommer att heta Rocky (för han är så tuff och ball hihi ).
Mamman (minns ej hennes namn nu) är ganska så liten av sig men jag älskade hennes fina och runda huvud och Lodjurs liknande öron och pappa Atlas är en stor herre på nästan 7 (!!) kg-dock ingen Fet katt,men så underbar färg och personlighet han har!
Så jag HOPPAS verkligen att vår lilla Rocky blir lika stor,vacker,"manlig" och en lika kelig som sin pappa-som jag btw ville röva med mig hem
Här kommer en bildbomb från dagens besök-titta och njut,och kommentera gärna!
Börjar med alla 3 tillsammans-jätte bra bild jag vet
http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/Katter/allatre.jpg
Bror och syster (tror jag-svårt att urskilja dem ibland hehe)
Denna är ännu oklart om det är en tjej el. kille
mer i nästa inlägg.
Senast ändrad av en moderator: