Varit med om detta?

allahemma

Trådstartare
Min ena häst äter 800 g Krafft Muskel/dag....det fattas ca 300 gram smältbart och ger jag lusern blir det för mycket energi. Det var lite trögt att få den att äta det men sedan har det funkat bra och det har gått åt många säckar....öppnade en ny idag....och där blev det tvärstopp!! Vägrade äta det öht. Det syntes verkligen att det var något den reagerade starkt på.....man undrar vad? Produktionsmiss? Datum var ok, det är lång hållbarhet på muskel.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 509
Senast: Irival
·
Foder & Strö hej! Jag skulle vilja ha lite tips på foder till min äldsta herre. Som rubriken lyder är han 34 år och har alltid varit precis...
Svar
10
· Visningar
1 362
Senast: Blubbis
·
Foder & Strö Min nya häst (unghäst som är något låg i hull) vägrar numera äta Krafft (som han åt hos tidigare ägare), betfor (som han gillade innan)...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: tolksele
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 220
Senast: isafore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV