vargtänder

O

ofelia dot

hej!
Har en travare som vi försöker att skola om.Hon är snäll och försöker göra det vi ber henne om fast hon inte alltid förstår.
Nuhar vi fått ett stort problem hon har börjat gå på två ben och är besvärad över något.
Jagöppnade munnen på henne och hittade en stor tand i underkäken och två små i övekäken som sitter på utsidan.är det dom som gör att hon blir galen. har provatt bettlöst en gång, ska prova igen.tänderna ska bort men ´vi har lite tid på oss efter som vi har henne på prov. snälla kan någon hjälpa oss:cry:

Sv: vargtänder

Vad vill du ha hjälp med? Vet du att det är vargtänder? vad säger veterinären?

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
2 011
Senast: Bowman
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 676
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 780
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hej! Jag har två hanar hemma, 1 1/2 och 10 år. Den äldsta har alltid varit väldigt snäll och går ihop med alla hundar. Han undviker...
Svar
2
· Visningar
1 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka