Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 15532
Låt mig presentera Sigge 3,5 veckor gammal!
Visa bifogad fil 15532
Låt mig presentera Sigge 3,5 veckor gammal!
Min favorit bebis sort som jag kommer fylla mitt liv med i framtidenEn sånn bäbis kan jag också tänka mig.
Det är intressant att läsa om era småttingars sovrutiner. Jag har tänkt tanken att jag ska försöka få Märta att sova en längre stund efter lunch och bara låta henne sova en gång om dagen men jag vet inte det kommer att fungera så bra. Hon sover numera riktigt bra på nätterna och i morse sov hon ända till halv nio!!! påverkad av värmen skulle jag tro för efter knappt två timmar var hon jättetrött igen och sov i nästan en o en halv timme, sen blev det ytterligare en timme vid fyra. har börjat ge upp att försöka styra hennes tupplurar, kanske bestämmer hon sig själv så småningom att hon vill sova mindre? Vi har inte bråttom, hon ska inte börja på förskolan förrän om ett år.
Annars springs det för fullt här, kryper bara ibland.. i förrgår lärde hon sig hur man tar sig upp i soffan för egen hand.. O.O
Sammy ska inte börja förrän om 2år så vi har väl inte den brådskan i åtanke heller, utan det är för att vi går upp tidigt, maken börjar tidigt/pendlar och klockan ringer 05.45 så då är det skönt om vi alla fått ordentlig sömn. Både jag och Sammy är dessutom morgonmänniskor och separata sovrum är inget alternativ (gillar att ha ett samliv)Det är intressant att läsa om era småttingars sovrutiner. Jag har tänkt tanken att jag ska försöka få Märta att sova en längre stund efter lunch och bara låta henne sova en gång om dagen men jag vet inte det kommer att fungera så bra. Hon sover numera riktigt bra på nätterna och i morse sov hon ända till halv nio!!! påverkad av värmen skulle jag tro för efter knappt två timmar var hon jättetrött igen och sov i nästan en o en halv timme, sen blev det ytterligare en timme vid fyra. har börjat ge upp att försöka styra hennes tupplurar, kanske bestämmer hon sig själv så småningom att hon vill sova mindre? Vi har inte bråttom, hon ska inte börja på förskolan förrän om ett år.
Annars springs det för fullt här, kryper bara ibland.. i förrgår lärde hon sig hur man tar sig upp i soffan för egen hand.. O.O
Alltså hur söt får man bliIgår när jag kom hem från jobb möttes jag av det här
Toknöjd fisrumpa
Men gudIgår när jag kom hem från jobb möttes jag av det här
Toknöjd fisrumpa
UschPaket på posten att hämta. (De var ultra-snabba @lil-sis). Barnet mår kasst. Tror det är krupphosta. Såhär har vi sovit hela natten. Visa bifogad fil 15561